Thursday, October 14, 2010

Belated Days :D

Today birthday and happy gila, tapi tak sehappy dulu :'( But tak apalah yang penting kawan kawan baru aku semua ingat aku especially SUZIEANA ZAINAL. Babe, kau kawan yang aku still ada sekarang. Yeah, aku pun sayangkan kau. Hmm, tapi asal do time birthday aku kau tetiba pulak nak pergi camp koperal tu? Aku berharap sangat do time birthday aku ada kau, tapi lastly mcm ni. Bukan nak bgthu awal awal, last minute kau bgthu aku yang kau kena pergi camp. Haih, sedihnyaaaaaaaa :'(  Mama and abah pulak mula mula wish takda perasaan, hahaha. Apalah do, yang si ieka pulak dtg rumah tetiba memekak an menyanyi mcm orang gila. Hahahaha, thanks ieka, nana, mama and abah yang selalu ada :) Yang lain lain tu malas nak taiplah, heeee :P Today ramai suruh aku keluar, especially AIMAN ZIMMY. Hahaha, dia ingat aku tak nampak kat belakang dia ada tepung. Haha, nasib baik aku tak turun. Today tkthu nak pergi mana, firstly plan nak pergi sunway tapi nana pergi camp pulak. Haihhh -,- tp nasib baiklah LIEYA ada. Dia boleh teman aku chill out kan. Tadi masa aku bangun tidur around pukul 12 kann, mama ckap mcm ni "Hoi, birthday girl bangun lambat" Hahaha, standard lah tuu kann.Then bangun bangun jee on facebook and create new post dkt blog ni, aku sajalah nak backup si cousin aku yang tak reti berfikir nie. Ada kee patut dia still tahan lagi dgn orang yang dah maki dia? Ish, kalau aku dah lama shoot budak tuu. Yang laki tu pulak tak sedar diri, family aku semua tak suka kat dia sebab nak kikis duit cousin aku. Hahahahah ikmal ikmal. Insaflah kau. Takyah nak bajet perfect lahh. BAPAK AYAM! Hahahahahahahah

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D