Saturday, October 16, 2010

For capital "IK", "A" and "SH"

Aku benci kau do, disebabkan kau orang lain yg merana. Please lah stop buat benda mcm tu, apa yang kau nak dr dia sebenarnya? Aku rasa kau dah cukup dewasa untuk tak kebas hak milik orang lain. Janganlah kau nak mempergunakan orang tu cuma kau nak kesenangan kau je do. Kau boleh fikir kot semua ni. For capital 'A' : Aku tknk kau hasut dia lagi, supaya baik balik dgn si penyek tu. Kau fikir kau perfect sgt ke do? Aku dah bosan everyday dgar pasal kau. Aku rasa kau boleh jaga diri kau kott then tkyah nak jaga hal orng lain. Kau pun tahu kan family kitorang tksuka kau kawan dgn si "MANGSA" tu. So faham faham jelah jgan dekat dgn dia lagi oky? And lastly, aku nak ckp jangan mainkan perasaan org lain and jgan nak gunakan dia je. Fyi, dia bukan acai kau. Kau fikir kau siapa nak suruh dia TOPUP kau apa semua. If kau tknk dkt dia, tolonglah jgan bg si GUGULI BEAR kau tu harapan. Kesian do dkt dia, kitorang bukan nak backup sesiapa tp aku rasa kau boleh fikir kot apa yang kau buat ni. FIKIRLAH OKAY? Thanksssss

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D