Tuesday, November 9, 2010

Break off ;(

ITS OVERRRRRRRRRR! Korang korang, aku dah break dengan hafzan ;( sumpah tak terduga do. Weh, asal ni? Semua lelaki suka buat aku mcm ni, asal? Apa salah aku? Aku ni teruk sangat ke? Hina sangat ke? Hmm. Seriously aku sayangkan dia lagi, tapi nak buat mcm mana kan. Dah tak ada jodoh dengan dia, redha jelaa :') Aku harap dia happy dengan orang yg dia sayang, aku tkboleh dengan dia lagi ;(  Break pun sebab masing masing buat masalah. Bak kata dia, aku ni everyday buat dia tension. Tkleh nak ckp apa jugak kan, hmm. Then yg dia pulak boleh ckp "I LOVE YOU" dekat adik angkat aku sendiri? Ohmagaddddd. Weh itu ke kata sayang? Takleh nak kata apa kan. Hmm, tkpelah. Lagipun dah biasa kena mcm ni. Setiap kali couple mesti akhirnya jadi mcm ni, dah menjadi kebiasaan aku kan. Hmm lepasni aku harap aku akan dapat orang yang lebih baik dr dia :') YA ALLAH, BERIKANLAH AKU PASANGAN HIDUP YANG JUJUR DAN BAIK HATI. DAN TKKAN PERNAH SIA SIAKAN CINTA AKU. AKU MOHON YA ALLAH. AMIN :')

2 comments:

  1. chill lah okay babe ? :) dia yg tak hargai kau , time tak couple , nak sgt kat kau , bila da couple , mcm ni dia buat . haihh . chill okay ? aku faham perasaan kau , tak payah fikir :) single better kan ? :)

    ReplyDelete

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D