Thursday, January 13, 2011

You must be a strong girl baby :)

Zimaaaaaa! 
Babe, aku tau kau tenggelam dalam banyak problem kan? Hey Girl, i know you're strong. So what happened to you babe? Kau kena kuat, kuat & terus kuat. Jangan jadi lemah! Dulu masa aku tengah ada masalah, kau sendiri pun cakap dekat aku, jangan lemah, kena kuat. Aku boleh, then kenapa kau tak? Hmm yeahh, aku tau perasaan tak sama, tapi kau kena lah buat apa yang kau cakap dekat aku dulu. Jangan nak kusut sangat k? Aku sayang kau, ALOT OF SAYANG OKAYY? So aku taknak kau bila sedih2 mcm nie, aku taksukaaaaa okayy! So please, aku kawan kau and kau kawan aku. Bila kau lemah, aku kena kuat untuk kau. And bila aku lemah, kau pun kena kuat untuk aku. Kita sama sama tolong k? Nahh, aku sayang kau. Aku cintakan kau, semuanya untuk kau and kawan kawan kita. Hmm anything, just inform me kay? Aku sentiasa ada untuk kau k? Nahh, I Love You forevah k? Hee muahmuah sikit :-* You must be a strong girl k baby? I know you can sayangg :) Hihihi kk bye

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D