Wednesday, January 19, 2011

Sometimes,


 SUZIEANA & HAZIMAH
Sometimes life is hard, sometimes life is easy, sometimes things make sense and at times it gets a little breezy. Most of the time we laugh till we can breathe, but sometimes we cry, sometimes it all make sense and other times nothing does and we dont know why.
People come, people go. People change, we both know. We've been through it all, side by side. YOU ARE MY VERY BEST FRIENDS! And i say that with pride for whatever you need, you know where to go.
I Love You To Death

Lots of Love, 
Amielda Ilyna :)


Woi Nana : Kau kawan aku, so aku taknak hilang kau even kau ni pun sama mcm aku nak dikatakan LOADING en en? Aku always sayang kau wehh, every minute, every second, every hour of the day Iyiyiyi missing you missing you, ahahahah muahmuah :-*


Woi Zima : Kau memang jahat gila babi, mcm satan k? Hahaha tipu lah kalau aku tak sakit hati en kadang kadang, err sayang kau weii. Okayy ni untuk kau, Insan yang cemerlang datang dari hati yang ikhlas, salamat beramal dan renung2 kan lah. Assalamualaikum :) Muahmuah :-*


Weii korangggg cikaro sekalian! Jangan tinggalkan aku tau tau? Aku sailang korang kalau korang tinggalkan aku, ada apa apa pertanyaan atau apa apa je sila hubungi saya dinombor +601767***** okayy sayong? Hihihi. Tak ada rahsia rahsia tau weii, sayang korang ketat ketat. Kita rasa geli geli sama sama, baru sodappp! Hahaha nahh, loveyou forevah babyy!

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D