Sunday, October 17, 2010

18 October 2010

Today tak pergi sekolah sebab nana pun tak pergi, tak best kalau dia tkda. Kalau tidak aku nak paksa nana pergi jugak, tp kesian pulak dia penat and tk cukup tidur sebab pergi camp lans koperal haritu. Haihh. Poyo je nana nak cerita pasal LES dkt aku, tp dia pun mlas nk dtg sekolah. Hahaha. Tkley belah do nana ni, pasal tu aku memang nk try. Teringin nak rasa jadik mcm tu en, haha. Tp masa nana cerita dkt aku pasal tu, aku mcm interested gila do. Nak try sngat, tp takut nnt jadi lain pulak en. Haihh. Then last night pulak kawan aku bergaduh dgn bf dia dkt bawah block aku, kesian do dia bf dia tipu dia. Aku memang rasa nak sepak je bf dia tu, tp aku yg kena sepak. Sial je do, sakit tak terhingga -,- tp tkpelah en kawan aku dah okay sekarang. Then lepas pasal kawan aku tu pulak, ada sorang mamat ni yang bernama BOY (bukan nama sebenar sebab aku pun tk kenal dia siapa) mengaku aku gf dia. Eeewwww, tolonglah do. Bila masa aku ada bf pulak ni, dah berapa minggu aku single, tetiba call aku ckp mcm ni lah ceritanya.....

BOY : Hello SAYANG! Imissyou lah
AMIELDA : Yahh hello! Ha syang? Imissyou? Siapa ni?
BOY : Ni I lah, tkkan tak kenal BF sendiri kot?
AMIELDA : Bila masa pulak I ada boyf ni? Haihh
BOY : Sedih gila do, you ni tkkan bf sendiri pun dah lupa?
AMIELDA : Okay mcm ni, cuba ckap you siapa? And tang bila kita couple?
BOY : Kita dah a few months couple kan, hmm. Sedihnyaa you tk kenal I *dlam nada yg kecewa
AMIELDA : Bapak ahh, you ni silap org kot!
BOY : You nadira kan?
AMIELDA : Ha, kan I dah kata. You silap orang lah dude!
BOY : Then, you siapa?
AMIELDA : I amielda lah
BOY : Oh yeke? Hee, sorry kacau. I ingatkan girlfriend I td *ckp mcm org malu
AMIELDA : Ha okay, lain kali chech betul betul number yg you call tu okay?
BOY : Ha okay, sorry again. Byee
AMIELDA : Ha okay byeee!


Ha rupanya salah number lah cik abang ni, tp wlaupun dah salah number still contact aku lg smpai sekarang. Rimas aku do. Haihh, inilah dia lelaki. Dpat number perempuan je, terus nak tackle. Apa nak jadi entah. Ha mampus kau aku tklayan! Hahaha. Then tidur smpai pukul berapa entah, bangun around 10.45a.m terus tengok facebook check notifications apa semua terus bukak blog and create new post. Then kejap lagi pukul 2 lebih mcm tu lah, MIMIN ajak pergi karaoke. Woish, lama tak karaoke. Aku pun tak sabar dah ni. Pergi dgan remy apa semua, memang best lah en. Lepas tension aku :') Err, okaylah. Smpai sini je yg aku nak story. Kejap lagi malam sikit ke apa, continue balik :) Byee ALL READING!

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D