Sunday, October 24, 2010

3days my life with sadness

Yah 3 hari aku tak ada dekat rumah, orang kata aku lari rumah? Err, entah ah do. Aku tension dekat hidup aku, semua orang nak salah kan aku, kenapa mesti aku? Aku ni hina sangat ke? Kotor sangt ke sampai orang semua buat aku mcm sampah? Hmm weh tolong ah, cukup ah dengan apa yang dah jadi dulu. Aku penat, penat sangat :'( kenapa aku tkboeh hidup bahagia mcm orang lain? Aku cemburu dengan life orang sampai buat aku kusut. Weh. kenapa mesti aku? Memang aku boleh slowtalk dengan parent aku, tapi diorang susah nak dibawa bincang. Cepat sangat salahkan aku, sampai aku pergi dari rumah pun aku serabut. 3days takmakan, minum je. Hmm, aku nak freedom. Macam orang lain, yahh aku tahu family aku semuanya susah. Tapi tkkan lah nak faham aku pun takboleh? Susah sangat ke nak faham aku? Hmm, lepasni aku tkkan mcm dulu lagi. Sekarang nak buat new life. Aku tkkan kacau hidup orang lain and orang tu pun tkkan kacau hidup aku. Aku tkkan kacau relationship orang and aku pun sama mcm tu. Aku dah penat dengan hidup aku. Tolonglah :'(

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D