Tuesday, November 30, 2010

29 November 2010

Ha tang ni firstly plan nak pergi Maya, mula mula semua mcm apa je -,- then tetiba nana call aku dia kata siap now, lagi 5 minutes dia datang. Manada kelam kabut aku kann? =,= haihh. Then aku terus balik rumah siap siap, tengok tengok nana dah sampai dia ambil aku naik cab, terus gerak pergi lrt wangsa maju. Then sampai sampai je kitorang tunggu my lovely lesbian YANA<3 hahaha. Datang datang je dia terus peluk aku dengan nana, damn rindu gila dekat diaaaaaaaaaaaaa! Haa yg lelaki kt belakang usha -,- haihh. Then aku, YANA and Nana terus gerak Maya tunggu Ebby kat sana. First naik tangga je tengok tengok memang taklah kan, haihh ramai orang -,- nak lepak Dejavu tapi Alif Ikhmal ada, hmm bukan taknak jumpa dia tapi tahlahh doh. So lepak dekat Sayyad, luar cm ramai org, so kitorang lepak belah dalam. Then terus order MOUNTAIN DEW & SHISHA FLAVOR GRAPE :) hihihi. Dalam berapa minute mcm tu, ebby text Yana suruh aku ambil Ebby dekat rumah dia. Mcm aku tahu je rumah dia dekat mana -,- so lastly Yana yg pergi. Tinggal aku dengan Nana ke kat situ, kitorang mcm org bdoh kt sana. Tunggu Ebby memang berlecak ketiak aku -,- haihh. Then lastly dtg jugakk ANAK RAJA NI *Ebby :) hahaha. Then lepak dekat Sayyad tp belah luar pulak sebab dalam cm bosan. Lgpun time tu hujan, gentle sejuk mcm apa -,- hahaha. Then kitorang borak borak pasal Spirit lah and mcm mcm lahh. Yg si Ebby pulak bolehnya bantai bergayut dengan Abu dia tu -,- haihh. So dah lama kitorang lepak tetiba Zar dtg, cm terkejut sebab tak nampak dia pun tadi. Dia pun bukan bgthu dia ada kt situ -,- haihh. Dah lama lepak kitorang pergi ALI B sebab tahlahh Ebby -,- so follow jelahh. Dah lepak lepak aku order TEH TARIK MAMAK MAREYYYYY! Sampai air aku tu sejuk, alif ikhmal dtg. Dia pun mcm apa, haihh. So dah lama lepak kitorang pun balik sebab rasa cm menjengkelkan kt situ -,- belah then time tu peluk Yana and kiss her :) aww i love you babyyyy!<3 hahaha Yana cium cm gelojoh sikit ah, hahahaha. Then aku, Nana and Ebby terus pergi Lrt tunggu Shazz nana kat sana and balik rumahh :) So itu jelahh ceritanyaaaa! Hee goodbyee!<3
              *I LOVE YOU MY YANA , NANA & EBBY<3 I MISS YOU BEBEHHHH!

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D