Monday, November 1, 2010

30 October 2010

Bestt first keluar my adelysa <3 lepak minum apa semua then dia bagi ring, ouch sweet gila :P happy lah dapat jumpa dia. Aww aww, then lepas lepak klcc kitorang pergi pavillion pulak lepak dengan budak drake semua. Then dalam pukul 8pm mcm tu terus pergi lepak dengan Nyenye, Kadok(fizy), Luqman Kim, Muaz, Hydir, Madd jagung, Syahir dengan siapa lagi tah kitorang epak dekat NZ. Lepak minum, borak apa semua. Then terus lepak depan pavi balik. Then lepak punya lepak, kitorang kena teman hydir jumpa mak dia pulak dekat klcc. Masa ontheway pergi klcc tu aku dengan madd jagung main stick drum tu, kitorang main ketuk ketuk. Tetiba ada budak bajet besar mana ntah nak cari gaduh. Sumpah scary gila, if aku nak masuk pun aku sorang je perempuan dkt situ. Memang tak ah kan. Firstly nye tolong settle dah, tetiba ada budak serang kadok. Luqman pulak kena hentak dengan buku lima, sumpah mcm apa do. Then bila semua kena bantai aku pulak yang kena kejar, lari pun takcukup tanah rasanya. Bila luqman masuk je, kepala dia tetiba darah. Eyekkkkk, nampak kepal dia yang bocor tu. Then bila dah panggil ambulans apa semua, tinggal aku dengan kaduk dekat situ. Kitorag pun gerak pergi train sebab muaz semua tunggu sana dah. Thene pergi train tutun dekat lrt taman melati. Turun situ lepak sana kejap. Mya myu, fie semua lah budak drake pun ada. Kitorang discuss nak pergi mana sementara tunggu nye denag luqman dekat hosp. Then dapat idea lepak dekat red chair, kitorang terus tahan cab pergi red chair. Aku ikut myu, then bila dah sampai kitorang shisah apa semua lepak lepak sampai pukul 4 lebih. Dah penat terus overnigt rumah myu, tidur ramai ramai. Esoknya pulak, bangun bangun terus makan then swimming and teus balik. Aku terus pergi rumah nana, tidur kejap apa semua. Then pukul 10pm mcm tu terus ikut kaduk pergi dm lepak apa semua. Pukul 12 baru balik rumah aku sendiri. Balik terus texting kejap then yerus tidur, ha tu jelah ceritanyaaa. THE END

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D