Wednesday, October 27, 2010

Title blah blah blah

Yoo what up beybehhhh! Ah bosan gila todaayyyyyy! Today bangun around pukul 2pm mcm tu ah, dahlah tak pergi sekolah then bangun pun lambat. Mana tak besar bontot -,- bak kata mama ah kan. Then bangun tengok tv kejap basuh muka apa semua. Lepak kejap, then dalam pukul 6 mcm tu lepak rumah tengah dengan ika semua. Lepak lepak punya lepak dengan aku yang tak mandi, perghhh bau dia. Menusuk kalbu -,- hahahah. Dalam pukul 8 apa semua baru mandi, mandi dengan adik aku pulak tu. Hahahah. Lama tak mandi sama sama dengan dia. Hahahah woah best mandi mcm tu, aww aww. Hahahah. Ten pukul 10 online bukak facebook, dengar lagu and masa nak off dah bukak blog kejap and create new post. Hah. Online punya online msg hafzan pun aku tak balas, haihh -,- kesian dia. First plan nak date dengan dia sabtu ni tp ada photoshoot ah apa ah. Kesian husband aku -,- ah tak kira ah. Nak jumpa dia jugakkkkk! Rindu diaaa :( Plan nak pergi sunway tapi rasa mcm tak sempat pulak en. Takpa takpa, mesti dapat date punya ah. Aww aww <3 Nak sangat jumpa dia. Ha tu jelah kot, rasa mcm nak tutup laptop then text dengan my only PRECIOUS! Hafzan <3 okay ah rasanya aku dah boleh tutup kott. GOODBYEEEE YAHHH!

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D