Sunday, November 28, 2010

SUZIEANA ZAINAL

Nanaaaaaaa, kau rileks kayy? Aku faham keadaan kau sekarang, kau tengah kusut dengan dua orang yang kau sayangkann? Kita sama nana :') aku dengan kau selalu ada masalah mcm ni kann? Tp kau beruntung sebab kau ada orang yg sayang kau and setia dengan kau. Akuu? Tak pernah dapat weh :') semua guy suka game aku. Aku ni memang taklayak dicintai and taklayak untuk mencintai kann? Aku ni layak kena game jee :') tu lahh sebenarnya kann? Hidup aku mcm tahlahh weh, tak mcm kau and tak mcm orang lain. Semua orang aku tengok happy happy je dengan Bf/Gf masing masing. Aku susah nak dapat mcm tu, asal doh? Haihh. Drpd kena mcm ni better aku mati kann? Aku hidup pun asyik kena benda yang sama, susah nak happy mcm org lain :') sometimes aku jealous dengan kebahagiaan orang. Aku dah tak larat weh tengok mcm ni, aku rasa cm diri aku ni hina. Hina sangatt ;( hmm tp tkpe ah en, nk buat mcm mana. Tuhan nak uji aku, redha jelahh kann. Hmm btw aku tknk tengk kau sedih sedih kayy? Aku nak kau happy mcm before ni. Aku sayang kau tahuu? Sayang sangatt :') aku selalu ada untuk kau. Kau jangan buat kerja bodoh tau? Kau je yang aku ada sekarang. Nak harapkan family? Susahh weh :') hmm aku cuma perlu redha je kann. Haihh ;( hmm

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D