Wednesday, November 17, 2010

16 November 2010

Ha aku tidur umah nana lagi , then mcm biasalah kan . Tidur pun lambat , nana dah tidur dulu , aku tak tidur sebab AZAM MG call . Okay ah dia tu en , buat lawak apa semua . Dia panggil aku Bear dia , dia kata dia sayang aku . Dia kata I LOVE YOU dekat aku , aku pun aduhhh berputik . Then dah dia suruh aku tidur apa semua , esoknya pulak bangun pukul 11 ah kan , bangun bangun je tengok AZAM call . Aku pun angkat ah kan , dia tetiba ajak aku tengok wayang dengan dia dekat wangsa walk sebab dia kata dia rindu aku -,- mcm pernah jumpa jee . Then aku pun ha okay okay , pergi mandi terus . Keluar je toilet , dia call lagi . Then dia kata "You , next week boleh tak , sebab I ada hal dengan kawan" Aku pun , oh ha okay" Then bila dia say sorry apa semua , aku pun takpe takpe lah kann . Aku dah tktau nak buat apa , terus pakai baju lepak dalam bilik nana jap borak borak . Then dalam pukul berapa tah , aku on fb jap . Aku pun saja ah kan tengok fb Azam , then tengah tengok wall dia ada pulak perempuan ni kata BIE dekat dia , aku pun rasa cm haih entah ah do . Aku tengok pulak Relationship Status dia , tengok tengok -,- gentle sakit hati do . Dia dah buat aku sayang dia , dia kata I love you semua dekat aku . Bila aku tengok rasa mcm haih korang boleh faham ah kot . Then sejak tu , aku dah start tak ada perasaan langsung , tak rasa apa apa . Menangis jelahh ;( then dah lama lama nana ajak pergi Taman Layang Layang lagi dengan Shazz Azzido , aku pun okay je ah kan sebab aku rasa cm boleh tenang kan aku kot . Then bila masa ontheway tu , diorang buat lawak apa semua , gentle aku susah nak gelak . Aku tak puas doh , hmm . Start tu aku dah start BENCI DEKAT LELAKI ! Please kembalikan mood aku balik ;( aku nak happy cam dulu , hmm . Semua ingatkan aku ni sakit sebab diam jee , padahal aku dah tak ada perasaan . Hmm , then masa dah balik rumah nana tu aku terus duduk dalam bilik dia baring then MENANGIS DO ;( Wehh apa ni , asal hmm . Haihh , then abah pulak call aku bising bising . Aku balik balik rumah diorang bising , aku tanya elok elok tp diorang ? Haih entah ah do , asyik menangis je . Then terpaksa pergi rumah Pak Ndak sebab malam tu ada buat BBQ , masuk masuk je rumah pak ndak dekat UKAY semua tanya aku "kenapa mata kau merah, menangis ke?" Aku pun kata entah ah , hmm . Semuanya disebabkan Lelaki and Parents aku ;(

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D