Tuesday, November 23, 2010

20 november 2010

Yeahh today hangout lah kann mcm biasa :) Bangun around pukul 12 mcm tu lah kann. Bangun terus on call jap dengan entah siapa dah lupa then habis call apa semua ambil tuala mandi. Showerr here I come babyyyyy! Hahaha. Then habis mandi apa semua terus masuk bilik, switch on lampu and kipas then bukak almari fikir nak pakai baju apa. Haihh memang agak kusut ah sebab taktau nak pakai baju apa, lastly tetiba terpegang pulak satu baju ni yang berwarna biru :) Ha then pakai dengan seluar apa tah, then dah siap pakai baju apa semua. Lekluu keringkan rambut then ambil make up semua, duduk depan cermin and make up lahh :) hee. Then agak setengah jam ah gak make up aku, hahaha. Bila dah siap, tibalah masanya untuk tunjuk kan diri ini di luar ;p hahaha. Then nad punn dah mula bising, so terus keluar abah hantar sampai lrt tm. Terus gerak kl :) Yeah bebhhhh! Sampai sampai terus pergi pavi hantar Putri jumpa boyfriend dia ah apa lagi en. Then masa tengah duduk dekat entrance tu actl tunggu someone :) MY ALIF IKHMAL :) Sementara tunggu dia aku pergi Uniqlo dulu cari kerja then cari punya cari alhamduillah dapat :) Then terus pergi pavi sebab Akmal Hazim jantan beranchai tu nak jumpa. Dah jumpa buat hal doh dia tu. Mcm kimekkkk! Haihh better jumpa ehem ehem tu<3 hahaha. Then dah lama lama tu  around pukul berapa tah Alif Ikhmal ajak lepak dengan dia dekat depan Topman. Lepak dengan dia, haihh. Then nad semua terus pergi Bistro aku kena tinggal, so apa lagi ikut jelah Aif kann. Ha then tetiba pulak Alif nak balik. So aku kena tinggal dekat klcc sorang sorang, niceee =,= tunggu punya tunggu aku cm rasa tak sedap hati gak ah en time tu. So aku patah balik pergi pavi sorang2 memang tak penat doh =,= pergi pavi pulak tak ada siapa terpaksa patah balik. Masa tu aku cm rasa ada orang ikut aku dr belakang, aku usha ah en. Usha belakang ada Negro panggil, dia tanya mcm mcm dengan suara sangap dia tu. Haihh. Boleh pulak dia tunggu aku, dia kejar aku satu klcc tu. Memang berlecak ketiak aku =,= then aku pun terpaksa duduk dekat orang ramai. Rasa cm nak nangis pun ada ;( haihh. Tetiba nampak akmal, aku pun apa lagi kejar akmal cerita dekat akmal. So terus ikut dorangg, haihh nasib. Follow diorang balik, lepak jap dekat redchair sampai pukul 3 mcm tulahh. Diorang ajak overnight rumah akmal pulakk, aku pun cam okay lahh. Hee. Balikk apa semua, terus naik rumah akmal. Kitorang tengok tv jap, then terus lelapp =,= ha tidur pukul 7 mcm tu bangun pukul 1. Memang best, aku bangun terus tukar baju duduk lek jap tengok SIFU DAN TONGGA. Then rasa cam nak balik, balik balik terus mandi then tidur balik. Hee okayyyyy

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D