Sunday, December 19, 2010

Fever , i hate youuuuuuuu ;(

Hmm , bencinyaa bila Demam mcm nieeeeeeeeeeeeeeee ;( nak buat apa pun susah , bila depan parents je kena cover demam sebab kalau tunjuk nanti diorang suruh duduk rumah diam diam , memang tak ah en . So kononnya yang aku ni sihat walafiat depan diorang , pandai pandai cover lah kann . Haihh , then nak mengharapkan SI DIA teman aku ? Memang tak ada , tahu tahu je dia baru balik dr klcc dengan mad semua tengok movie , aku yang sakit kat sini dia hiraukan . Sokayyy , dah biasa :') perlu bersabar jelah aku ni en , sakit sorang sorang dengan tak ada siapa teman , nak harapkan kawan kawan pulak ? Haihh tahlahh , masing masing buat hal sendiri , sorang dengan bf yang sorang dengan bf dia jugakk . Yang sorang nie pulak , holidayyy -,- semua lupa aku kann , sokayy dah biasa jugakk :') Nak harapkan family ? Lagi memang takk . So aku selalu memang kena tinggal , duduk sorang sorang . Sokayyyy , im alright :) Nak text dengan Nicky , tapi dia busy dengan bola dia , malas nak kacau . Dia kalau dah dapat tengok bola , mana nak ingat aku . Focus dekat bola tu jee , hmmp . Okay okay , aku faham lelaki memang mcm ni -,- tak kesahhhhhhhhhhhhhhh -,- haihh . Yang boleh teman aku sampai sekarang , facebook dengan blogger nie je , mereka mereka ni jelah yang selalu teman aku . Thanks babyy! :) Okay dah taklarat , dengan demam lahh , selsema lahh , batuk lahh . Haihh semua kena tahan tanpa ubat , okay nevermind takpe memang selama nie aku sakit takpernah ada ubat . Elok mcmtu je , dah biasa jugakk :) harap cepat sembuh , amin , thanks
                                                       Goodbyeee

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D