Wednesday, January 5, 2011

Hihihi♥ boringgggggg -,-

Okayyy, sekarang saya dah 16tahun. Hahaha, bangga sangat takboleh jugak kan aku nie. Baru 16tahun je pun -,- okay okay tak bangga dah. Haa, orang semua dah start pergi sekolah. Aku je belum lagi sebab ada masalah dengan family, my dad cakap start sekolah next week. Sebab apa? Adalah sikit :) Actl tak sabar nak pergi sekolah sebab Zima semua kata aku dapat masuk class account, cm tak sangka ah en aku dapat class tu. Okay alhamdulillah :) InsyaAllah aku boleh bawak subject tu. Ahaaaaaaaa sukanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D Bhahahaha. Suka sangat tak boleh kann -,- okay okayy. Hmm actl aku nak pindah sekolah sebab bosan sekolah Danau nie -,- haihh. Mama and abah ada suruh aku pindah sekolah dekat dengan rumah Makndak aku dekat Kuala Kubu, jauh eeeennnnn? -,- yeahh memang jauh pun. Tp rasa cm best lahh sebab jauh jauh nie lah boleh hilangkan stress aiteeeee? :) hmm. Okay about lelaki tu? Aku dah boleh lupa dia sedikit demi sedikit , alhamdulillah :) About parents? Dah okay jgakkkk :) yang lain tu? Hmm tengah berusaha nak settle kan, insyaAllah boleh :) Hmm okaylahh, sampai sini je kay cerita dia. Tkyah nak panjang2 sangat, jenoh aku nak taip -,- okay loveyaaaaaaa<3

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D