Thursday, January 6, 2011

How to forget him? :(

Mcm mana eh? Hmm memang sebenarnya susah nak lupakan dia, tp haihh tahlahh. Memang sakit gila bila kena mcm nie, hmm. Kawan semua kata "busykan diri" okayy nak busykan diri mcm mana? Kalau boleh dah lama aku buat, tp takboleh sebab tak ada sapa yang boleh teman aku apa semua. Tak ada benda yang boleh aku buat! Then howw! Aku dah tak kuat weh ;( kenapa dengan aku? Hmm. I hate my life actl! Penuh dengan masalah, bila nak selesai? :( baik mati je kann! Ya allah, tolonglah aku. Hmm korang please tell me how to forget him ;( thnks friends! Thanks alot babyy :') Hmm

Aku harap aku dapat lupakan dia secepatnyaa, amin :')

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D