Thursday, February 10, 2011

Im Sorry :'(

Dear Suzieanaaaa,

Nanaaaa, aku mintak maaf sebab buat kau fedup selama dengan aku. Serioulsy, aku rasa aku cm dah tak wujud bila hilang kau dari life aku and aku rasa aku ni kawan yang tak guna tanpa kau. Tapi tak apalah kan, aku sendiri yang buat kau fedup dengan aku. Serious aku tak sengaja naaaa ;(

Yaaaa, aku banyak kali nak cuba berubah but aku takboleh tanpa sokongan family and korg ;( aku tahu korg selalu ada dengan aku, aku memang nak luahkan semuanya dekat kau. But aku tktau nak luahkan macam mana, setiap kali aku try nak luahkan dekat kau, aku mesti terkaku. Aku taktau kenapa dengan diri aku! Sometimes bila macam ni, aku rasa benci diri aku naa. Serious aku benci diri aku! And aku takut aku bebankan kau dengan masalah aku lagi, aku taknak wehh. Kau pun bnyk problem, so aku taknak bebankan kau. 

Naaa, kau tak teruk bagi aku. Bagi aku kau lah yang terbaik naa, kau and dorg semua je yang boleh faham aku apa semua. Kalau boleh aku taknak duduk rumah wehh, sebab lagi aku duduk rumah lagi tu aku potong.
Yaa memang susah sangat bila tak ada tempat mengadu, aku sayang dekat kau naa, serious aku sayang kau. K after this aku try luahkan semuanya dekat kau k.

Aku akan try jadi Amielda yang kuat, aku try berubah. And thanks sebab kau caring pasal aku, apriciate it. But please, jangan pernah pergi dari life aku. Im begging you naa ;'( aku mintak maaf sangat sangat, maafkan aku kay? Aku janji aku ubah, aku janji naaa :') Hmm imissyou alot. Thanks bye

Lots of Love,
Amielda Ilynaaa.

No comments:

Post a Comment

To All My Followerss♥

To all yang follow my blog, Thank you so much k. I love you all nyah. And you all can search me on facebook, Amielda Ilynaa. Just add me k? I will approve you guys a.s.a.p when i go online, Thanks again guys. I love you all followers :)

Marilah Bergoyanggggggg :D